آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»پوشاک»خرید انواع شومیز زنانه مجلسی ساده و شیک
خرید انواع شومیز زنانه مجلسی ساده و شیک-pic1

خرید انواع شومیز زنانه مجلسی ساده و شیک

شومیز زنانه شیک و ساده و البته مجلسی که در مدل های و طرح های جدید و به روز تولید می شود؛ یکی از پرکاربردترین لباس های زنانه است. شومیز ساده را فرقی نمی کند با هر استایلی چه رسمی، مجلسی می توان پوشید. شومیزهای شیک و ساده تمام نیازهای شما را به عنوان یک خانم شیک پوش رفع می کند.
در مورد ست نمودن، شومیز زنانه شیک را می توانید همراه با شلوار و یا دامن بپوشید و یا از زیر کت، وست و پانچ های جذاب استفاده نمایید.
تاریخچه کلمه شومیز
شومیز ریشه ای فرانسوی دارد و معنای آن در زبان فرانسه، “تیشرت” است. شومیز زنانه ساده یکی از انواع مختلف برای پوشش بالاتنه است و تنوع زیادی در طرح ها و رنگ های گوناگون دارد. شومیز زنانه در ابتدا به عنوان یک لباس مردانه بود.
لباسی که در قسمت جلو آن دکمه یا زیپ به کار رفته بود. به مرور زمان با تغییراتی در مد و فشن، تبدیل به شومیزهای زنانه شدند با همان الگو و طرح و دوخت. شومیزها با توجه به مناسب بودن قیمت شان و کاربردی بودن شان بسیار مورد توجه قرار گرفتند و معمولا هم از جنس پارچه نخی است. پارچه نخی باعث کاهش تعریق بدن می شود و از کثیف شدن لباس زیری که پوشیده بودند جلوگیری می کرد.

تفاوت بلوز زنانه و شومیز زنانه
مهمترین و اصلی ترین تفاوت بین شومیز و بلوز زنانه در دکمه است. بلوزها اغلب جلو بسته هستند و فاقد هر گونه دکمه می باشند، در دوخت بلوز از انواع مختلف پارچه استفاده می شود. اما شومیز ها اغلب بصورت جلوباز دکمه دار هستند. از مدل های جذاب لباس زنانه همین شومیز زنانه مجلسی است. پارچه های شومیز حریر، گیپور، ساتن و…. است.

انواع مدل شومیز زنانه مجلسی
همانطور که گفته شد شومیزهای زنانه بصورت ساده و مجلسی دوخته می شوند. شومیز ساده بلند، شومیز ساده ساتن با رنگ های بسیار جذاب مانند: شومیز ساده سفید (که بیشتر به عنوان لباس عروس خانم ها در مراسم روز عقد محضری از آن استفاده می شود.😊) براساس دوخت و الگو نیز دسته بندی مختلفی نیز دارند.

شومیز ها را می توانید بسته به شرایطی که هستید ست کنید. شومیز زنانه قابلیت های زیادی دارد و هم به عنوان لباس مجلسی، لباس دورهمی های دوستانه و هم به عنوان یک لباس اسپرت رسمی پوشید. تنها می بایست به طرح و رنگ آن دقت کنید و با توجه به موقعیت مدل مدنظرتان را انتخاب نمایید.
https://arawear.ir/shomiz


آگهی دهنده: آراور
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان قم - قم - پوشاک در قم
به روز شده در:۱۴۰۱/۹/۶
بازدید: 336 بار
ایمیل: