آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»پوشاک»پلیور ریز بافت راه راه
پلیور ریز بافت راه راه-pic1

پلیور ریز بافت راه راه

فروشگاه لباس زیبا تن پوش با شروع فصول سرما و نیاز بازار به لباس های گرم اقدام به تولید پلیور ریز بافت مردانه نموده است .این پلیور ها در طرح راه راه و در 8 رنگ بندی مختلف عرضه شده است .
وقتی فصل زمستان و سرما شروع می شود، بازار بافت و لباس های گرم چه برای خانم ها و چه آقایان نیز حسابی داغ می شود. بافت و پوشاک بافتنی نیز مثل خیلی از انواع پوشاک، طرفداران خاص خودش را دارد . مخصوصا که امروزه بافت ها با مدل های جالب و شیکی به بازار عرضه می شوند. به نظر می رسد لباس های بافتنی از آن دسته پوشش هایی هستند که هرگز از مُد نمی افتد.
یکی از ویژگی هایی که لباس بافتنی را مورد علاقه ی مردم کرده، استفاده چند منظوره این دست از لباس ها می باشد . لباس بافتنی را می توان روی لباس های دیگر پوشید، آن را با شلوار جین و … ست کرد یا به تنهایی پوشید.
لباس های بافتنی به دلیل وجود سوراخ و حفره های ریز زیاد، هوا را در خود نگه می دارند و همین هوا مانند یک عایق عمل کرده مانع خروج گرمای بدن از لباس می شود. به این علّت لباس های بافت در پاییز و زمستان بسیار استفاده می شوند.
فروشندگانی که قصد خرید عمده بافت های مردانه را دارند ، قیمت 15 هزار تومان برای این پلیور مردانه در نظر گرفته شده است . اما فروشندگان لباسی که قصد خرید عمده بافت های مردانه را نداشته و مایل به همکاری در فروش این محصول هستند ، قیمت 19 هزار تومان برایشان محاسبه خواهد شد .
جهت خرید عمده یا همکاری در فروش پلیور ریز بافت راه راه با شماره تماس 09141070739 در ارتباط باشید .
همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی هستند و آرزوی کسب و کاری پر روزی و پر رونق را برای شما دارند .


آگهی دهنده: طاهر علیزاده
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان آذربایجان شرقی - تبریز - پوشاک در تبریز
آدرس: www.zibatanpush.ir
قیمت: 15000
به روز شده در:۱۳۹۶/۷/۲۹
بازدید: 547 بار
ایمیل: